Η υγιής αγάπη για τον εαυτό μας σημαίνει να αισθανόμαστε υπερήφανοι για τα επιτεύγματά μας χωρίς να χρειάζεται να τα διαλαλούμε. Υγιής αγάπη για τον εαυτό μας σημαίνει πως δεν χρειάζεται να δικαιολογούμε τις πράξεις μας στους άλλους ή στον εαυτό μας. Το πρώτο βήμα για την αυτοβελτίωση είναι να αλλάξουμε τον τρόπο που σκεφτόμαστε και μιλάμε για τον εαυτό μας. Ο βαθύτερός μας φόβος δεν είναι ότι είμαστε ακατάλληλοι. Ο βαθύτερος φόβος μας είναι ότι είμαστε δυνατοί πέρα απο κάθε μέτρο. Είναι το φως μας και όχι το σκοτάδι μας που μας φοβίζει περισσότερο. Αναρωτιόμαστε: ποιός είμαι εγώ για να είμαι έξυπνος, ωραίος, ταλαντούχος και καταπληκτικός? Αλήθεια ποιός είσαι εσύ για να ΜΗΝ είσαι? Ο άνθρωπος για να αναζητήσει κάποιες αξίες θα πρέπει να θεωρεί τον εαυτό του άξιο να τις απολαύσει. Για να παλέψει για την ευτυχία του, θα πρέπει να θεωρεί τον εαυτό του άξιο για ευτυχία. Αξίζεις την αγάπη και τον σεβασμό απλώς γιατί είσαι εσύ. Νιώσε αυτοπεποίθηση ότι μπορείς να αυξήσεις την αυτοπεποίθησή σου και να είσαι σίγουρος ότι η ευτυχία θα ακολουθήσει.
Η αυτοπεποιθηση και η ευτυχία πάνε χέρι - χέρι και το γιατί θα το μάθεις στο σεμινάριό μου. Περισσότερες πληροφορίες στην σελίδα μου.
Μπραζιώτη Χριστίνα
Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας - Οικογενειακή Θεραπεύτρια
Email: braziotichristina@gmail.com, blogspot: Braziotichristina.blogspot.com, facebook page: Brazioti Christina Counselling

(painting by andre kohn)

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο